Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen over onze webshop. Hopelijk vindt u hier het antwoord dat u zoekt. Als u hiermee niet geholpen bent, neem dan contact met ons op.
KPE Holland levert alleen aan zakelijke klanten. Om die reden kunt u alleen op onze webshop bestellen nadat uw registratie is goedgekeurd of wanneer u al klant bent bij KPE Holland. Zonder account is het dan ook niet mogelijk om bestellingen te plaatsen.
Bent u al een bestaande klant van KPE Holland? U kunt dan gewoon een account aanmaken met uw bedrijfsgegevens. Volg de instructies in de ontvangen e-mail om direct volledige toegang te krijgen tot onze webshop. Bent u nog geen klant bij KPE Holland? Dan kunt u zich direct registreren.
Gelukkig kunt u altijd een nieuw wachtwoord aanvragen. Vul uw e-mailadres of gebruikersnaam in op deze pagina en volg de instructies in de e-mail die u ontvangt. Uit privacyoverwegingen hebben wij geen toegang tot uw wachtwoord en kunnen wij u deze niet toesturen. Het is daarom nodig om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Nieuw contactpersoon of adres? U kunt uw persoonlijke gegevens makkelijk aanpassen door via uw accountnaam op ‘Edit profile’ te klikken, rechts bovenin de pagina en vervolgens naar ‘Accountgegevens’ te gaan.
Onze webshop biedt meerdere betaalmogelijkheden. Welke methode u ook kiest, u betaalt sowieso altijd veilig.U kunt betalen met uw creditcard of iDeal via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank.Daarnaast bieden we u de mogelijkheid om op rekening te betalen. Wel zo gemakkelijk, toch?
Nee, de artikelprijzen die worden weergegeven in de webshop zijn exclusief BTW. De BTW wordt toegevoegd tijdens de afrekenprocedure en wordt weergegeven in het besteloverzicht. Daar ziet u het totaalbedrag zowel exclusief als inclusief BTW, voordat u uw bestelling bevestigt.
Door uw bestellingen online te plaatsen, verloopt uw inkoopproces een stuk gemakkelijker, overzichtelijker en sneller. Online bestellen via onze webshop gaat in drie eenvoudige stappen:1. Log in op de webshop of maak eenvoudig een account aan. 2. Plaats uw producten in uw digitale winkelwagen en ga naar bestellen. U ziet uw persoonlijke prijzen (excl. btw). 3. Controleer en regel uw bestelling. Kijk goed of u het juiste adres heeft ingevuld. 4. Rond af door te betalen. Dat kan bij onze webshop op rekening, via iDEAL of met een creditcard.Komt u er toch niet helemaal uit? Neem contact met ons op.
U kunt op elk moment de actuele status van uw bestelling terugvinden in uw orderhistorie. Zorg ervoor dat u bent aangemeld in uw account en ga naar uw account en vervolgens klikt u op het kopje ‘Bestellingen’. U vindt hier een overzicht van al uw online bestellingen bij KPE Holland.Indien dit uw vraag niet beantwoord heeft, kunt u contact met ons opnemen.
De verzendkosten die wij hanteren zijn lager voor online bestellingen. De verzendkosten zijn afhankelijk van de totale waarde van uw order, binnen Nederland:€7,50 (i.p.v. €15,00 offline)GRATIS verzending bij bestellingen boven de €150,00 (i.p.v. €350,00 offline)
Foutje? Wellicht zijn we nog op tijd om de bestelling voor u te annuleren. Neem hiervoor contact op met ons via ons telefoonnummer: +31 (0)88 22 40 400.
Als u een bestelling wilt retourneren, neem dan contact op met uw contactpersoon zoals vermeld op uw orderbevestiging of vul ons contactformulier in. Let er op dat een retourzending alleen door ons aanvaard wordt indien het voorraad- of standaardgoederen betreft.
Ja, dit is mogelijk. Zorg ervoor dat u bent aangemeld met uw account en ga naar uw accountpagina. Klik vervolgens op het ‘bestellingen’ icoon in het hoofdmenu.
Natuurlijk ontvangt u tijdens het bestellen een orderbevestiging. We doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. De actuele status van uw order kunt u terugvinden in uw account.Ook kunt u uw pakket gemakkelijk volgen via Track & Trace (alleen voor verzendingen via DHL):1. Ga naar ‘Mijn account’. 2. Navigeer naar ‘Bestellingen’. 3. Klik op het gewenste ordernummer. 4. Via het klikbare nummer onder Track & Trace staat de status van de verzending (zoals aangemeld, sorteren, onderweg of bezorgd).
Artikelen die direct bij ons op voorraad zijn en die voor 16:00 uur via de webshop worden besteld, worden meestal de volgende dag geleverd. Producten die niet op voorraad liggen, zijn langer onderweg. Het product met de laatste leverdatum bepaalt de leverdatum van de gehele bestelling. Heeft u een deel van uw bestelling eerder nodig en gaat uw voorkeur dus uit naar deelleveringen? Neem contact op met uw contactpersoon zoals vermeld op uw orderbevestiging of bel ons via het telefoonnummer: +31 (0)88 22 40 400. .
Verwacht u een bestelling van ons maar is deze nog niet geleverd? We begrijpen dat dit vervelend is. Checkt u eerst even onderstaande punten.Check de status van uw levering via Track & Trace:1. Ga naar ‘Mijn account’. 2. Navigeer naar ‘Bestellingen’. 3. Klik op het gewenste ordernummer. 4. Via het klikbare nummer onder Track & Trace staat de status van de verzending (zoals aangemeld, sorteren, onderweg of bezorgd).Kunt u het niet vinden of is het nog steeds onduidelijk wanneer u uw bestelling ontvangt? Neem contact op met uw contactpersoon zoals vermeld op uw orderbevestiging of bel ons via het telefoonnummer: +31 (0)88 22 40 400.
Uw afleveradres kunt u wijzigen tijdens het plaatsen van een bestelling. Hier kunt u een nieuw afleveradres aanmaken of een eerder adres wijzigen. Tevens kunt u uw adressen wijzigen via uw accountinstellingen.
U kunt uw bestelling laten bezorgen. U kiest hierbij zelf op welk adres wij de artikelen bij u afleveren. Heeft u een speciale levering of wens? Neem dan contact met ons op, dan bespreken we samen de mogelijkheden.
Neem contact op met uw contactpersoon zoals vermeld op uw orderbevestigingOf bel ons via het telefoonnummer: +31 (0)88 22 40 400.Of stuur ons een email.
Bel ons via het telefoonnummer: +31 (0)88 22 40 400.Of stuur ons een email.
Bel ons via het telefoonnummer: +31 (0)88 22 40 400.Of stuur ons een email.
Bij KPE Holland staat klanttevredenheid hoog in het vaandel. Wij stellen dan ook alles in werk om aan uw wensen te kunnen voldoen. Echter kan het voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over de producten of de dienstverlening.Mocht u een klacht hebben over de producten of de dienstverlening van KPE Holland kunt u een mail sturen met uw klacht en uw bedrijfs- en contactgegevens naar info@kpeholland.nl of bel ons tijdens kantooruren (08:00 uur – 17:00 uur) op telefoonnummer (088) 22 404 00.Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen van een inhoudelijk reactie te kunnen voorzien. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht, krijgt u van ons een inhoudelijke reactie.Tevens is het mogelijk om klacht in te dienen via de website van KiyOh.nl.
Neem dan contact met ons op!